S-a ajuns la 100 semnături
Către: COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE
Finalizarea de urgență a pasajului peste calea ferată (E60, Sânpaul, Jud. Mureș)
Semnatarii prezentei petiții solicităm CNAIR să urgenteze finalizarea lucrărilor de la pasajul peste calea ferată din localitatea Sânpaul (jud Mureș) aflat în administrația DRDP Brașov (DN15, E60).
De ce este important?
Drumul national/international este aproape inpracticabil. Considerăm acesta un risc major pentru noi, cei care suntem în trafic și starea actuala a pasajului pune în dificultate echipajele de interventie (salvare, pomiperi, deszapezire)!
De asemenea considerăm act iresponsabil și neprofesionist modalitatea prin care au fost planificate și suspendate în repetate rânduri lucrările de întreținere la acesta. Argumentele noastre sunt:
1. S-a decoperat stratul de uzură și a fost lăsat așa peste iarnă!
Nu e nevoie de mare profesionalism să ghicim ce se poate întampla fără acest strat. Noi, șoferii o experimentăm zi de zi. Vă invităm să încercați măcar o dată să treceți cu masinile dvs. personale peste acesta!
Oare cine a permis/aprobat acest lucru? Își va asuma CNAIR responsabilitatea, daunele produse în urma deciziei iresponsabile?
3. Reparațiile au început de mai bine de 2 ani, și suspendate de mai multe ori, iar ultima dată, când reparațiile au fost reluate (mijlocul lui august 2018) s-a lucrat mult mai mult pe părti mai puțin prioritare, care nu aveau nimic de a face cu partea statică sau partea carosabilă (varuire stalpi, piloni sustinere…)
De asemenea considerăm act iresponsabil și neprofesionist modalitatea prin care au fost planificate și suspendate în repetate rânduri lucrările de întreținere la acesta. Argumentele noastre sunt:
1. S-a decoperat stratul de uzură și a fost lăsat așa peste iarnă!
Nu e nevoie de mare profesionalism să ghicim ce se poate întampla fără acest strat. Noi, șoferii o experimentăm zi de zi. Vă invităm să încercați măcar o dată să treceți cu masinile dvs. personale peste acesta!
Oare cine a permis/aprobat acest lucru? Își va asuma CNAIR responsabilitatea, daunele produse în urma deciziei iresponsabile?
3. Reparațiile au început de mai bine de 2 ani, și suspendate de mai multe ori, iar ultima dată, când reparațiile au fost reluate (mijlocul lui august 2018) s-a lucrat mult mai mult pe părti mai puțin prioritare, care nu aveau nimic de a face cu partea statică sau partea carosabilă (varuire stalpi, piloni sustinere…)