S-a ajuns la 50 semnături
Către: Ministerului Educației și Cercetării
Educația digitală în România - mit sau realitate?
Această campanie a fost încheiată
Ministerul Educației și Cercetării, pe lângă faptul că trebuie să se asigure că toți elevii au acces la sistemul educațional „online”, într-o țară offline, trebuie să dezvolte la nivel național o platformă la care toate școlile să aibă acces GRATUIT, pentru a putea respecta principiul „educație este gratuită și toți trebuie să aibă acces la ea”.
Considerăm că soluții puse până acum la dispoziția beneficiarilor, unele dintre ele fiind dezvoltate de către companii și puse cu taxă la dispoziția unităților de învățământ.
De ce să nu existe o platformă pentru toate școlile din țară, care să cuprindă situația școlară a elevilor, materia pe care o va parcurge, să ușureze munca profesorilor?
Considerăm că soluții puse până acum la dispoziția beneficiarilor, unele dintre ele fiind dezvoltate de către companii și puse cu taxă la dispoziția unităților de învățământ.
De ce să nu existe o platformă pentru toate școlile din țară, care să cuprindă situația școlară a elevilor, materia pe care o va parcurge, să ușureze munca profesorilor?
De ce este important?
Elevii au nevoie de platforme pliate pe nevoile lor, nu platforme care sunt construite pe nevoile părinților de aflare a notelor / absențelor și a celui care e mai bun din clasă. Nu acesta ar trebui să fie scopul „școlii online”.
Credem că este important ca Ministerul Educației să dezvolte o platformă online de management educațional pentru TOȚI factorii implicați în educație.
Propunem ca această platfomă să vizeze următoarele:
- situația școlară per elev, fără clasamente, acest lucru promovând competivitatea;
- oferirea feedback-ului semestrial elev - profesor și invers;
- posibilitatea de atașare a lucrărilor / feedbackului din partea profesorului cu privire la nota trecută în catalog;
- platformă (inclusă în cea principală) de e-learning pentru aprofundarea materiei - acestea fiind interactive;
- oferirea temelor prin intermediul platformei, astfel se va folosi mai puțină hârtie;
- posibilitatea creării lecțiilor interactive cu elevii (putem lua exemplu de la unii profesori din alte state);
- posibilitatea susținerii testărilor în format online, în cazul în care elevii sunt bolnavi sau școlile sunt închise;
- posibilitatea profesorilor de a creea chestionare online;
- etc.
Ar fi mai multe puncte ce ar trebui vizate de platformă, însă dacă se începe lucrarea la aceste lucruri, pe parcurs pot fi dezvoltate și alte puncte importante.
Semnează petiția și alătură-te în lupta noastră cu digitalizarea educației.
Credem că este important ca Ministerul Educației să dezvolte o platformă online de management educațional pentru TOȚI factorii implicați în educație.
Propunem ca această platfomă să vizeze următoarele:
- situația școlară per elev, fără clasamente, acest lucru promovând competivitatea;
- oferirea feedback-ului semestrial elev - profesor și invers;
- posibilitatea de atașare a lucrărilor / feedbackului din partea profesorului cu privire la nota trecută în catalog;
- platformă (inclusă în cea principală) de e-learning pentru aprofundarea materiei - acestea fiind interactive;
- oferirea temelor prin intermediul platformei, astfel se va folosi mai puțină hârtie;
- posibilitatea creării lecțiilor interactive cu elevii (putem lua exemplu de la unii profesori din alte state);
- posibilitatea susținerii testărilor în format online, în cazul în care elevii sunt bolnavi sau școlile sunt închise;
- posibilitatea profesorilor de a creea chestionare online;
- etc.
Ar fi mai multe puncte ce ar trebui vizate de platformă, însă dacă se începe lucrarea la aceste lucruri, pe parcurs pot fi dezvoltate și alte puncte importante.
Semnează petiția și alătură-te în lupta noastră cu digitalizarea educației.
Cum va fi inmânată
Vom înmâna petiția prin intermediul adresei de e-mail și vom pune presiune publică prin intermediul comunicatelor de presă, conferințe video, etc., astfel încât să primim un răspuns în termen de o lună cu privire la măsurile care au fost luate până în momentul actual și ce își propun.