Skip to main content

Către: Ministerului Sanatatii

Liberalizarea tratamentelor cu canabis bolnavilor cronici din Romania

Liberalizarea tratamentelor cu canabis bolnavilor cronici din  Romania

Statul si Ministerul Sanatatii sa legalizeze si sa se liberalizeze posibilitatea folosiri tratamentelor cu canabis,persoanelor cu boli cronice(cancer,scleroza multipla,alzheimer,parkinson,etc).Sa se introduca in circuitul medical si aceasta optiune si posibilitate terapeutica.Atat in anumite tari din Europa,cat si in anumite state ale Americii si in Canada,au legalizat si au creat posibilitatea tratamentelor pe baza de canabinoizi,intr-un cadru legal si sustinut,oferind o noua alternativa si posibilitate de vindecare sau de imbunatatire a calitatii vietii bolnavului.

De ce este important?

Rezultatele acestor tratamente sunt spectaculoase din punct de vedere medical,ba mai mult marea majoritate care s-au tratat cu canabis, au beneficiat chiar de vindecari sau de imbunatatiri a calitatii vietii.Exista dovezi si marturii in sensul acesta,dovezi care nu se vrea ca fiind luate in considerare.
Doresc atat eu, cat si celor care sufera de aceste boli incurabile, si care doresc sa beneficieze de aceasta alternativa terapeutica,sa poata avea dreptul legal si accesul la aceste tratamente,intr-un cadru legal,sustinut si protejat de statul roman,Doresc ca toti cetatenii acestei tari,care din nefericire sunt pecetluiti cu astfel de boli incurabile,sa li se creeze posibilitatea unei noi alterative terapeutice,chiar si unei noi sperante.

Categorie

Motivul semnării

• Este o prostie sa ne ferim de legalizarea cu scop medical a cannabis ului. Cei care ar putea sa beneficieze de efecte pozitive, de ce sa fie limitati ? Cred ca fiecare dintre noi ne-am dori o optiune pentru cineva drag care sufera de o afectiune, o optiune, o posibilitate de ameliorare Atat timp cat acest lucru se intampla intr-un cadru legal, pe baza de prescriptie este stupid sa le interzici acest drept unor oameni care ar avea nevoie.
  • Doresc atat eu, cat si celor care sufera de aceste boli incurabile, si care doresc sa beneficieze de aceasta alternativa terapeutica,sa poata avea dreptul legal si accesul la aceste tratamente,intr-un cadru legal,sustinut si protejat de statul roman,

Actualizări

2020-02-13 01:19:44 +0200

S-a ajuns la 100 semnături