S-a ajuns la 1,000 semnături
Către: Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
Mogoșoaia, Buftea și Crevedia vor restricționarea traficului greu pe DN1A!
Vă solicităm să introduceți restricții pentru camioanele de mare tonaj pe porțiunea DN1A din localitățile Crevedia, Buftea și Mogoșoaia, ultimele 3 înaintea Centurii București.
Propunem interzicerea circulației, între orele 7.00 și 22.00, a tuturor camioanelor care depășesc 7.5 tone, cu excepția celor care aparțin societăților comerciale cu sediul sau punctul de lucru în aceste localități și a celor care au aici punct de încărcare/descărcare.
Alternativa pentru cele care vin dinspre Ploiești și merg spre Centura Bucureștiului este, evident, autostrada A3, iar pentru cele care vin de la Târgoviște este DN7.
Restricțiile ar urma să fie menținute doar pe termen scurt, până la finalizarea Centurii Orașului Buftea și Centurii A0, care vor prelua eficient traficul greu.
Propunem interzicerea circulației, între orele 7.00 și 22.00, a tuturor camioanelor care depășesc 7.5 tone, cu excepția celor care aparțin societăților comerciale cu sediul sau punctul de lucru în aceste localități și a celor care au aici punct de încărcare/descărcare.
Alternativa pentru cele care vin dinspre Ploiești și merg spre Centura Bucureștiului este, evident, autostrada A3, iar pentru cele care vin de la Târgoviște este DN7.
Restricțiile ar urma să fie menținute doar pe termen scurt, până la finalizarea Centurii Orașului Buftea și Centurii A0, care vor prelua eficient traficul greu.
De ce este important?
Motivele pentru care este extrem de important și urgent:
1. Aglomerarea dramatică a traficului din aceste localități, care au crescut enorm în ultimii ani ca număr de populație și autoturisme
2. Poluarea masivă generată de traficul greu în aceste importante zone rezidențiale
3. Sporirea siguranței în trafic, mai ales a pietonilor care traversează DN1A pe trecerile de pietoni, și a bicicliștilor, tot mai numeroși.
4. Protejarea covorului asfaltic, care e deteriorat și refăcut cu costuri importante, aproape în fiecare an.
1. Aglomerarea dramatică a traficului din aceste localități, care au crescut enorm în ultimii ani ca număr de populație și autoturisme
2. Poluarea masivă generată de traficul greu în aceste importante zone rezidențiale
3. Sporirea siguranței în trafic, mai ales a pietonilor care traversează DN1A pe trecerile de pietoni, și a bicicliștilor, tot mai numeroși.
4. Protejarea covorului asfaltic, care e deteriorat și refăcut cu costuri importante, aproape în fiecare an.