S-a ajuns la 1,000 semnături
Către: Primăria și Consiliul Local Câmpina
Spunem NU pasajului subteran în Câmpina!
Haideți să le arătăm persoanelor aflate la conducerea Primăriei și a Consiliului Local faptul că locuitorii din Câmpina nu își doresc un pasaj subteran în oraș!
Noi, câmpinenii care credem într-o dezvoltare sustenabilă, în planuri de urbanism bine gândite și în implementarea de proiecte care să fie dedicate nevoilor reale ale cetățenilor, NU ne dorim un pasaj subteran!
Petiția noastră publică a luat naștere ca un răspuns negativ ferm la planul primarului Alin Moldoveanu de a construi un pasaj subteran în centrul civic. Considerăm că acest proiect nu își are locul în Câmpina, nu aduce niciun beneficiu real locuitorilor, ci, dimpotrivă, creează doar probleme și împiedică dezvoltarea sustenabilă a orașului.
Constituirea Grupului de Inițiativă Civică „Spunem NU pasajului subteran” reprezintă o etapă importantă în încercarea de a influența deciziile autorităților publice cu privire la un anumit subiect de interes public. În cazul de față, grupul de inițiativă civică are ca obiectiv opoziția față de construcția unui pasaj subteran și promovarea unor alternative mai bune.
Noi, câmpinenii care credem într-o dezvoltare sustenabilă, în planuri de urbanism bine gândite și în implementarea de proiecte care să fie dedicate nevoilor reale ale cetățenilor, NU ne dorim un pasaj subteran!
Petiția noastră publică a luat naștere ca un răspuns negativ ferm la planul primarului Alin Moldoveanu de a construi un pasaj subteran în centrul civic. Considerăm că acest proiect nu își are locul în Câmpina, nu aduce niciun beneficiu real locuitorilor, ci, dimpotrivă, creează doar probleme și împiedică dezvoltarea sustenabilă a orașului.
Constituirea Grupului de Inițiativă Civică „Spunem NU pasajului subteran” reprezintă o etapă importantă în încercarea de a influența deciziile autorităților publice cu privire la un anumit subiect de interes public. În cazul de față, grupul de inițiativă civică are ca obiectiv opoziția față de construcția unui pasaj subteran și promovarea unor alternative mai bune.
De ce este important?
Această construcție care ar urma să distrugă centrul orașului în numele „fluidizării traficului” doar încurcă și atrage după sine consecințe nefaste asupra viitorului orașului și efecte negative de durată pe care toți câmpinenii le vor resimți.
Dezavantajele majore ale construcției unui pasaj subteran în Câmpina:
1. Închiderea totală a circulației auto și pietonale pe Bulevardul Carol I, între Spitalul Municipal și strada Mihail Kogălniceanu pentru o perioadă de cel puțin cinci ani.
2. Toți agenții economici care își desfășoară activitatea pe Bulevardul Carol I vor avea de suferit, fiind periclitate și locurile de muncă ale angajaților.
3. Închiderea unor magazine din zona centrală implică și creșterea șomajului în oraș, afectând peste 500 de familii.
4. Diminuarea taxelor și impozitelor locale din cauza restrângerii activității economice.
5. Desființarea unui număr de peste 200 de locuri de parcare din cele existente, fără a se oferi o soluție pentru parcarea mașinilor aparținând locuitorilor din zonă.
6. Îngreunarea accesului în Piața Centrală, unde va exista un blocaj permanent de trafic și desființarea parcării din zonă.
7. Acces limitat sau obturat către spații comerciale, instituții publice, lăcașe de cult din zona centrală.
8. Consultarea câmpinenilor despre realizarea acestui proiect a fost realizată într-un mod amatoristic, irelevant. De exemplu: dintr-un număr de 118 respondenți chestionați în legătură cu pasajul, 50% au domiciliul la mai mult de 50 km de Câmpina.
9. Devierea circulației în timpul lucrărilor pe străzi situate în zona protejată urbanistic (Strada Griviței, Strada Plevnei, Bulevardul Culturii), fapt ce va afecta siguranța clădirilor din această zonă.
10. Aglomerarea străzilor adiacente care vor deveni impracticabile ca urmare a desființării locurilor de parcare și blocarea unor intersecții.
11. Deteriorarea străzilor secundare, precum și afectarea structurii de rezistență a imobilelor care se află pe aceste străzi din cauza utilajelor de mare tonaj care vor acționa în zona centrală.
12. Punerea în pericol a clădirilor cu risc seismic ridicat de pe Strada Mihai Eminescu, a unei clădiri de patrimoniu – Școala Domnească și a Bisericii Sfânta Treime, a cărei curte va deveni un scuar cu rol de sens giratoriu.
13. Acces îngreunat către Colegiul Național Nicolae Grigorescu și Colegiul Tehnic Forestier, precum și către Școala Centrală.
14. Aglomerarea traficului rutier în tot municipiul din cauza închiderii circulației rutiere pe Bulevardul Carol I pe o perioadă de minim 5 ani.
15. Distrugerea spațiilor verzi, respectiv a celor două parcuri centrale de referință ale orașului, deoarece, după construirea pasajului, spațiul situat deasupra pasajului va fi majoritar mineral, doar 20% din suprafața totală de 25.000 mp va fi dedicată spatiilor „preponderent” verzi și acestea constituite doar din gazon, flori și arbuști.
16. Creșterea cheltuielilor viitoare din cauza sumelor alocate pentru întreținerea acestei construcții și, ca urmare, creșterea taxelor și impozitelor plătite de câmpineni.
17. Lucrările de construcție vor provoca zgomot și vor polua aerul, aspecte care vor afecta sănătatea și bunăstarea locuitorilor din zonă.
18. Scăderea valorii proprietăților din zona centrală în perioada celor 5 ani de șantier.
Credem cu tărie că opiniile reale ale câmpinenilor nu trebuie niciodată ignorate și cerem respectarea voinței cetățenilor!
Trebuie să acționăm acum și să spunem cu toții NU pasajului subteran. Este momentul ca noi, câmpinenii, să ne luăm orașul înapoi! Semnează pentru Câmpina!
Petiție generată de Grupul de Inițiativă Civică „Spunem NU pasajului subteran”.
Dezavantajele majore ale construcției unui pasaj subteran în Câmpina:
1. Închiderea totală a circulației auto și pietonale pe Bulevardul Carol I, între Spitalul Municipal și strada Mihail Kogălniceanu pentru o perioadă de cel puțin cinci ani.
2. Toți agenții economici care își desfășoară activitatea pe Bulevardul Carol I vor avea de suferit, fiind periclitate și locurile de muncă ale angajaților.
3. Închiderea unor magazine din zona centrală implică și creșterea șomajului în oraș, afectând peste 500 de familii.
4. Diminuarea taxelor și impozitelor locale din cauza restrângerii activității economice.
5. Desființarea unui număr de peste 200 de locuri de parcare din cele existente, fără a se oferi o soluție pentru parcarea mașinilor aparținând locuitorilor din zonă.
6. Îngreunarea accesului în Piața Centrală, unde va exista un blocaj permanent de trafic și desființarea parcării din zonă.
7. Acces limitat sau obturat către spații comerciale, instituții publice, lăcașe de cult din zona centrală.
8. Consultarea câmpinenilor despre realizarea acestui proiect a fost realizată într-un mod amatoristic, irelevant. De exemplu: dintr-un număr de 118 respondenți chestionați în legătură cu pasajul, 50% au domiciliul la mai mult de 50 km de Câmpina.
9. Devierea circulației în timpul lucrărilor pe străzi situate în zona protejată urbanistic (Strada Griviței, Strada Plevnei, Bulevardul Culturii), fapt ce va afecta siguranța clădirilor din această zonă.
10. Aglomerarea străzilor adiacente care vor deveni impracticabile ca urmare a desființării locurilor de parcare și blocarea unor intersecții.
11. Deteriorarea străzilor secundare, precum și afectarea structurii de rezistență a imobilelor care se află pe aceste străzi din cauza utilajelor de mare tonaj care vor acționa în zona centrală.
12. Punerea în pericol a clădirilor cu risc seismic ridicat de pe Strada Mihai Eminescu, a unei clădiri de patrimoniu – Școala Domnească și a Bisericii Sfânta Treime, a cărei curte va deveni un scuar cu rol de sens giratoriu.
13. Acces îngreunat către Colegiul Național Nicolae Grigorescu și Colegiul Tehnic Forestier, precum și către Școala Centrală.
14. Aglomerarea traficului rutier în tot municipiul din cauza închiderii circulației rutiere pe Bulevardul Carol I pe o perioadă de minim 5 ani.
15. Distrugerea spațiilor verzi, respectiv a celor două parcuri centrale de referință ale orașului, deoarece, după construirea pasajului, spațiul situat deasupra pasajului va fi majoritar mineral, doar 20% din suprafața totală de 25.000 mp va fi dedicată spatiilor „preponderent” verzi și acestea constituite doar din gazon, flori și arbuști.
16. Creșterea cheltuielilor viitoare din cauza sumelor alocate pentru întreținerea acestei construcții și, ca urmare, creșterea taxelor și impozitelor plătite de câmpineni.
17. Lucrările de construcție vor provoca zgomot și vor polua aerul, aspecte care vor afecta sănătatea și bunăstarea locuitorilor din zonă.
18. Scăderea valorii proprietăților din zona centrală în perioada celor 5 ani de șantier.
Credem cu tărie că opiniile reale ale câmpinenilor nu trebuie niciodată ignorate și cerem respectarea voinței cetățenilor!
Trebuie să acționăm acum și să spunem cu toții NU pasajului subteran. Este momentul ca noi, câmpinenii, să ne luăm orașul înapoi! Semnează pentru Câmpina!
Petiție generată de Grupul de Inițiativă Civică „Spunem NU pasajului subteran”.