2023-11-18 01:07:40 +0200
Către: Parlamentul și Guvernul României
Stop desființare rețea sanitară națională responsabilă de siguranța transporturilor
Desființarea rețelei sanitare națională responsabilă de peste 100 de ani de buna funcționare și în siguranță a transporturilor la nivelul întregii țări dar și la internațional (feroviare, rutiere, maritime, etc) este o eroare imensă repetată a Ministrului transporturilor și a celorlalți responsabili de acest abuz, dar și un atentat la siguranța națională privind desfășurarea în condiții de deplină siguranță în diferitele tipuri de transporturi.
Dacă un conducător de tren sau metrou (sau alt lucrător feroviar) sau de TIR este inapt să își exercite meseria în mod corespunzător, se pot întâmpla tragedii în care pot muri sute de persoane. Exemple sunt multiple și frecvente în ultima vreme în mass-media.
Cui va deveni această responsabilitate?
Cine răspunde în fața legii și a familiilor urmatoarelor victime sau a istoriei prin desființarea rețelei sanitare care funcționează bine de atâția zeci de ani?
Cine va elibera avizele de siguranță și de aptitudine a diferitelor meserii care sunt specifice transporturilor? Alte Ministere sau entități care nu au legătură cu transporturile?
Va permite UE să rămână Siguranța națională a transporturilor la noi în țară și în afara țării fără rețea de sănătate încălcând convențiile internaționale și Euopene la care Ministrul transporturilor este afiliat?
Când toate țările încearcă să scadă numărul de victime ale accidentelor și incidentelor transporturilor, România țară UE în secolul XXI își desființează rețeaua sanitară proprie responsabilă tocmai de siguranța în transporturi!
Dacă un conducător de tren sau metrou (sau alt lucrător feroviar) sau de TIR este inapt să își exercite meseria în mod corespunzător, se pot întâmpla tragedii în care pot muri sute de persoane. Exemple sunt multiple și frecvente în ultima vreme în mass-media.
Cui va deveni această responsabilitate?
Cine răspunde în fața legii și a familiilor urmatoarelor victime sau a istoriei prin desființarea rețelei sanitare care funcționează bine de atâția zeci de ani?
Cine va elibera avizele de siguranță și de aptitudine a diferitelor meserii care sunt specifice transporturilor? Alte Ministere sau entități care nu au legătură cu transporturile?
Va permite UE să rămână Siguranța națională a transporturilor la noi în țară și în afara țării fără rețea de sănătate încălcând convențiile internaționale și Euopene la care Ministrul transporturilor este afiliat?
Când toate țările încearcă să scadă numărul de victime ale accidentelor și incidentelor transporturilor, România țară UE în secolul XXI își desființează rețeaua sanitară proprie responsabilă tocmai de siguranța în transporturi!
De ce este important?
Este o eroare și un abuz desființarea singurei rețele sanitare națională de stat responsabilă de siguranța transporturilor la nivelul național dar și în afara țării.
Cu siguranță numărul victimelor accidentelor feroviare, rutiere, maritime poate crește în loc să scadă
Cu siguranță numărul victimelor accidentelor feroviare, rutiere, maritime poate crește în loc să scadă